Nowy olej Shell Rimula ze specyfikacją API CK-4
Shell wprowadził do swojej oferty nowy syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do wysokoobciążonych silników. Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 (CK-4) został opracowany z myślą o najnowszych rygorystycznych specyfikacjach branżowych obowiązujących zarówno w Europie, jak i USA.

Nowy olej nie tylko spełnia najnowsze wymogi ACEA, JASO i API, ale także posiada aprobaty wielu wiodących producentów OEM, takich jak MAN, Volvo, Caterpillar, Mack czy Scania.
Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 (CK-4) może być stosowany w silnikach spełniających normy Euro 4, 5 i 6. Jego formuła zawiera technologię Shell Dynamic Protection Plus, która zapewnia wyjątkową ochronę nowoczesnych silników niskoemisyjnych. Podczas testów w terenie, nowy olej silnikowy Shell bez większych problemów osiągnął maksymalny dystans między wymianami, wynoszący 150 000 km[1]. Stwierdzono także, że produkt poprawia oszczędność paliwa aż o 2,8% w porównaniu ze standardowym olejem SAE 15W-40[2].
Cała informacja na stronie: media.contrust.pl
Komentarze