Łukasiewicz z kampanią wizerunkową zwiększającą rozpoznawalność marki i oferty
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.

Zwycięzca przedstawi koncepcję strategii, zaprojektuje oraz zrealizuje ogólnopolską kampanię medialną na rzecz zwiększenia rozpoznawalności marki Łukasiewicz, z wykorzystaniem efektywnych narzędzi i kanałów dotarcia. Po realizacji działań kampanijnych planowane jest przeprowadzenie badania na grupie docelowej kampanii w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz oraz przeprowadzenie badania na grupie do 20 dziennikarzy podejmujących tematykę badań i innowacji w zakresie znajomości spontanicznej i wspomaganej marki Łukasiewicz.
Grupą docelową kampanii będą przedsiębiorcy, w tym właściciele oraz osoby decyzyjne w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższa i średnia kadra zarządzająca w przedsiębiorstwach, managerowie oraz osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych, pracownicy obszarów badawczych przy i w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem tych rozważających wdrożenie innowacji w swojej firmie.
Ze szczegółami postępowania można zapoznać się na stronie na https://platformazakupowa.pl/transakcja/486889.
Komentarze