Partner serwisu
19 kwietnia 2021

Nowa aplikacja mobilna do systemu telematycznego DoosanCONNECT™

Kategoria: Aktualności

Firma Doosan udostępniła nową aplikację mobilną na urządzenia z systemami Apple i Android. Aplikacja jest powiązana z systemem zarządzania flotą i zasobami DoosanCONNECT™ TMS2.0. Obecnie z jej pomocą, na całym świecie obsługiwanych jest ponad 80 000 koparek, ładowarek kołowych i wozideł przegubowych marki Doosan.

Nowa aplikacja mobilna do systemu telematycznego DoosanCONNECT™

Oprócz standardowych funkcji dostępnych w systemie DoosanCONNECT, aplikacja mobilna oferuje wsparcie w lokalizacji maszyn, ułatwia kontakt z serwisem, poprzez bezpośrednie połączenie klienta z obsługą serwisową dystrybutora Doosan oraz czat umożliwiający wysyłanie wiadomości do dostawcy usług. Obsługa systemu DoosanCONNECT TMS2.0 za pomocą telefonu komórkowego jest możliwa tylko na obszarach z dostępem do sieci 2G/3G. System DoosanCONNECT TMS3.0 nowej generacji będzie dostępny w przyszłym roku dla nowych maszyn Doosan serii„-7”.

 

System DoosanCONNECT został stworzony z myślą o  sprawnym zarządzaniu placem budowy i większej wydajności pracy, poprzez monitorowanie w czasie rzeczywistym parametrów silnika i elementów układu hydraulicznego maszyn Doosan oraz innych maszyn budowlanych, jak również dostarczaniu informacji na temat ich lokalizacji i dostępności oraz tworzeniu map i reprezentacji graficznych. Klienci firmy Doosan co miesiąc otrzymują raport zawierający szczegółowe dane dotyczące godzin pracy i zużycia paliwa, co pozwala im wydajniej wykorzystywać maszyny i odpowiednio planować wymiany filtrów i olejów. 

 

Doosan rozszerza zakres usług dostępnych w DoosanCONNECT 

 

Doosan planuje powiększyć gamę maszyn obsługiwanych przez system DoosanCONNECT i opracować nowe, bazujące na systemie telematycznym usługi do zarządzania materiałami eksploatacyjnymi oraz nowe, rozszerzone pakiety serwisowe.

 

System DoosanCONNECT dostarcza, poprzez satelitę i sieci komórkowe, obszernych informacji na temat wydajności maszyny. To jedyne w swoim rodzaju narzędzie dostarczające tak szczegółowych danych pozwalających zmniejszyć koszty i zwiększyć efektywność pracy. 

 

Telematyczny system DoosanCONNECT pozwala kierownikom flot skompilować szereg raportów, w tym dotyczących stanu floty, informacji na temat maszyn, lokalizacji maszyn, godzin pracy, zużycia paliwa, czasu bezczynności maszyny w porównaniu z czasem pracy, kodów błędów maszyny, systemu ostrzeżeń maszyny, raportów na temat historii konserwacji i użytkowania.

 

Według Doosan system telematyczny DoosanCONNECT zapewnia klientom znaczne korzyści dzięki wykorzystaniu danych eksploatacyjnych, które pomagają zwiększyć wydajność, takich jak zmiana przestojów maszyny na podstawie zużycia paliwa, bezpieczeństwo maszyny i bezpieczeństwo ogólne. 

 

System umożliwia kontrolę nad wieloma maszynami Doosan znajdującymi się w różnych lokalizacjach, wspomagając monitorowanie stopnia ich zużycia, w celu oceny doboru sprzętu do danego zastosowania. Może również stanowić narzędzie operatorów maszyn, wspomagając bardziej wydajną pracę oraz podając informacje dotyczące maszyn zastępczych, w przypadku przerw w działaniu spowodowanych konserwacją lub awarią. Całość chroniona jest przez system zabezpieczający przed kradzieżą i umożliwiający odzyskanie sprzętu w przypadku kradzieży. Klienci mogą monitorować lokalizację maszyn Doosan, aby upewnić się, że znajdują się one tam, gdzie powinny być, co pomaga zapobiec kradzieży.

 

Dane operacyjne pozwalają na monitorowanie zużycia paliwa maszyny i monitorowanie pracy w wybranym trybie mocy, w zależności od zastosowania. Jest to pomocne w określeniu, czy operator jest w stanie wprowadzić zmiany, aby zmniejszyć zużycie oleju napędowego podczas wykonywania tej samej pracy. Maszyny Doosan umożliwiają operatorom wybór różnych trybów mocy, co pozwala na najlepsze dopasowanie mocy do konkretnych zastosowań.

 

W przypadku pojawienia się problemu, system DoosanCONNECT pomaga zmniejszyć zminimalizować czas przestoju maszyny. Za pośrednictwem strony internetowej przesyłane są raporty błędów i kody ostrzeżeń, a właściciele lub ich przedstawiciele są lepiej przygotowani, aby rozwiązać problem, ponieważ mają więcej danych na temat wadliwego działania maszyny. Dzięki stronie internetowej DoosanCONNECT dystrybutorzy Doosan mogą zdiagnozować problem bez konieczności fizycznej obecności w miejscu pracy maszyny.

 

Informacje dostępne dzięki systemowi DoosanCONNECT pozwalają właścicielom firm na lepsze planowanie pracy i szacowanie kosztów. Dokładne raporty dotyczące użytkowania maszyny, takie jak liczba godzin roboczych maszyny podczas wykonywania określonego zadania, dają nowe możliwości biznesowe.

 

System telematyczny Doosan miał swoją premierę w 2005 roku

 

Pierwsze usługi telematyczne Doosan zostały wprowadzone w Chinach w 2005 roku. W ramach wysiłków ukierunkowanych na zwiększenie udziału na rynkach rozwiniętych firma skupia się przede wszystkim na rozszerzeniu zakresu zastosowań swoich najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, bazujących na systemie DoosanCONNECT i uznanych na całym świecie technologiach informatyczno-komunikacyjnych (ICT), opracowywaniu nowych produktów dostosowanych do wymogów lokalnych oraz ulepszaniu obsługi klienta.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ