Partner serwisu
28 stycznia 2020

Wybrano najkorzystniejszą ofertę na zaprojektowanie, rozbudowę i przebudowę odcinka DK84 Sanok – Zagórz

Kategoria: Aktualności

Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o. z Rzeszowa złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych dla zadania: Rozbudowa i przebudowa drogi krajowej nr 84 na odcinku Sanok – Zagórz o dł. 4,28 km (od km 3+150 do km 7+428). MPDiM zadeklarowało zrealizowanie wszystkich prac za 28 685 778,51 zł z terminem wykonania zamówienia do 32 miesięcy od daty podpisania umowy i z okresem gwarancji: 60 miesięcy.

Wybrano najkorzystniejszą ofertę na zaprojektowanie, rozbudowę i przebudowę odcinka DK84 Sanok – Zagórz

Pozostałe oferty:

Konsorcjum Firm: Lider Konsorcjum – Rejon Budowy Drógi Mostów w Krośnie Sp. z o.o. Partner Konsorcjum – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o. w Sanoku za kwotę 52 965 768,00 zł

STRABAG Sp. z o.o. za kwotę 32 759 344,63 zł

Konsorcjum Firm: Lider – PBI Infrastruktura S.A. Partner – PBI WMB Sp. z o.o. za kwotę 39 437 501,02 zł

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty   

Roboty budowlane będą polegały na rozbudowie drogi krajowej nr 84 na odcinku km 3+150 – km 7+428 związanej ze wzmocnieniem konstrukcji nawierzchni na przedmiotowym odcinku, przebudowie skrzyżowań, budową chodników i ścieżek rowerowych. Powyższy odcinek zlokalizowany jest w powiecie sanockim na terenie gmin Sanok i Zagórz.

Wykonawca będzie miał za zadanie zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:

rozbudowę odcinka drogi krajowej nr 84

wzmocnienie nawierzchni jezdni DK84 do przenoszenia obciążeń do 115 kN/oś.

budowę/przebudowę infrastruktury dla pieszych w postaci chodników, ścieżek rowerowych, wydzielonych przejść dla pieszych oraz wysp dzielących (azylów) w rejonie skrzyżowania,

przebudowę skrzyżowania DK84 z drogą gminną w km 4+323

budowę pasa do lewoskrętu do szkoły w km 6+795

przebudowę skrzyżowania DK84 z DW892 w km 7+245

przebudowę istniejących wlotów dróg gminnych, powiatowych w ciągu projektowanego odcinka,

budowę i przebudowę zatok autobusowych,

przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych w rejonie inwestycji.

przebudowę systemu odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, rowy kryte, kanalizację deszczową i inne,

oczyszczenie i udrożnienie istniejących rowów przydrożnych dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego, ewentualną korektę skarp i przeciwskarp rowów, bądź w razie konieczności umocnienie skarp (lub  wprowadzenie murków oporowych) w związku z koniecznością lokalizacji elementów przekroju w pasie drogowym,

przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi,

umocnienie wlotów i wylotów przepustów, umocnienie wylotów z kanalizacji deszczowej

przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod

i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych - w razie konieczności,

budowę oświetlenia drogowego,

w razie konieczności wycinkę kolidującej zieleni wraz z nasadzeniami zastępczymi,

opracowanie i wprowadzenie nowej organizacji ruchu.

źródło: www.gddkia.gov.pl
fot. www.gddkia.gov.pl
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ