Partner serwisu
30 maja 2016

Nowa ładowarka kołowa DL220-5 Doosan

Kategoria: Maszyny i urządzenia

Doosan Bobcat EMEA przedstawia nową, wysokowydajną ładowarkę kołową DL220-5, która stanowi uzupełnienie serii ładowarek kołowych DL-5 nowej generacji, zgodnych z normą Stage IV.

Nowa ładowarka kołowa DL220-5 Doosan

Dostępna w tej samej unikalnej stylistyce co seria DL-5 nowa ładowarka kołowa DL220-5 charakteryzuje się niezwykłą wydajnością i oszczędnością paliwa, a dodatkowo wyposażona jest w nową wygodną kabinę, przekładnię Powershift ze zoptymalizowanymi pompami hydraulicznymi, wiele trybów zasilania, ramię podnoszące Z-bar, funkcję powrotu do pozycji roboczej oraz mechanizm różnicowy z automatycznym ograniczeniem poślizgu na przedniej i tylnej osi. Funkcje te są dostępne w standardzie, co odróżnia ładowarkę DL220-5 od innych dostępnych na rynku marek, gdzie takie funkcje, z których wiele ma na celu optymalizację zużycia paliwa, stanowią wyposażenie opcjonalne.   

Ładowarka kołowa DL220-5 napędzana jest przez sprawdzony 6-cylindrowy chłodzony wodą silnik Diesla Doosan DL06P z turbodoładowaniem, spełniający wymagania Stage IV w zakresie emisji spalin dzięki zastosowaniu technologii EGR (system recyrkulacji spalin) oraz SCR (selektywna redukcja katalityczna) bez konieczności użycia DPF (filtr cząstek stałych), co zapewnia wygodę użytkowania i niższe koszty eksploatacji. Silnik DL06P zapewnia moc wynoszącą 119 kW (160 KM) przy 2100 obr./min i maksymalny moment obrotowy wynoszący 735 Nm przy 1400 obr./min.

Ładowarka DL220-5 standardowo wyposażona jest w zaczep ramienia podnoszącego Z-bar doskonale sprawdzający się podczas zagarniania, ładowania, przenoszenia oraz innych ogólnych prac budowlanych. Jeśli wymagane jest zwiększenie wydajności w zakresie zrzutu, ładowarkę DL220-5 można wyposażyć w układ Z-bar do wysokiego podnoszenia, co pozwala zwiększyć wysokość zrzutu o 457 mm w porównaniu ze standardową konfiguracją DL220-5. Konfiguracja ta powstała z myślą o załadunku materiałów na ciężarówki o wysokich burtach i do wysokich zasobników, układaniu materiałów w stosy czy przenoszeniu elementów wielkogabarytowych.

W pełni automatyczna skrzynia biegów – oferująca trzy tryby pracy – wyposażona jest w jednostkę sterującą, dzięki której komputer silnika i system kontroli przeniesienia napędu współpracują ze sobą w celu ograniczenia zużycia paliwa i zwiększenia wydajności.

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ