Partner serwisu
28 kwietnia 2017

CEMEX Polska laureatem konkursu Firma Dobrze Widziana

Kategoria: Aktualności

CEMEX Polska już po raz trzeci został wyróżniony tytułem „Firma Dobrze Widziana” w konkursie organizowanym przez Business Centre Club, pod patronatem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczysty finał konkursu odbył się 24 kwietnia br.

CEMEX Polska laureatem konkursu Firma Dobrze Widziana

Wyróżnienie zostało przyznane w uznaniu za wkład CEMEX Polska w szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu oraz za prowadzenie działań zgodnie z tą ideą, rozumianą, jako sposób zarządzania firmą, łączący osiąganie sukcesu ekonomicznego oraz dbałości o zrównoważony rozwój.

CEMEX Polska traktuje społeczną odpowiedzialność biznesu, jako integralną część swojej działalności, która gwarantuje innowacyjny rozwój oraz owocną współpracę z partnerami i interesariuszami. Firma kładzie wysoki nacisk na dbałość o środowisko naturalne oraz swoich pracowników i społeczności, w których działa, wspierając liczne inicjatywy proekologiczne i prospołeczne. Firma dąży do bycia liderem zrównoważonego rozwoju na rynku. Daje temu świadectwo poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług swoim klientom, dbanie o bezpieczeństwo i rozwój pracowników, bezwzględne przestrzeganie zasad BHP, a także dialog z interesariuszami oraz odpowiadanie na ich potrzeby. Dzięki Fundacji CEMEX „Budujmy Przyszłość” firma wspiera i aktywizuje społeczności lokalne. Swoje działania CEMEX Polska raportuje również w sporządzanym co dwa lata Raporcie zrównoważonego rozwoju.

Tytułem „Firma Dobrze Widziana” mogą zostać wyróżnione podmioty będące członkiem Business Centre Club, przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i ich oddziały, a także małe, średnie lub duże firmy, które pomyślnie przejdą selekcję kapituły konkursu. Ocenie poddawane jest przestrzeganie przez kandydata zasad społecznej odpowiedzialności biznesu, polityka wobec pracowników oraz skuteczność i metody komunikacji firmy w zakresie jej społecznie odpowiedzialnych działań.

Firmy chcące przystąpić do konkursu musiały wypełnić ankietę i odpowiedzieć na pytania dotyczące posiadanej strategii społecznej odpowiedzialności oraz jej realizacji w przedsiębiorstwie, z uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz wyrównywania szans zawodowych kobiet i mężczyzn, a także przejrzystego systemu wynagrodzeń. Kandydaci do tytułu „Firmy Dobrze Widzianej” musieli również odpowiedzieć na pytania dotyczące kwestii komunikowania o CSR, działań w obszarze ekologii oraz rzetelnego i uczciwego funkcjonowania na rynku.

 

Źródło i fot.: Informacja prasowa

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ